T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
TRABZON / ORTAHİSAR - Aydınlıkevler İmam Hatip Ortaokulu

Öğretmen ve Eğitim Yöneticileri Kişisel/Mesleki Gelişim Faaliyetleri

Kalite Takip Sistemi Öğretmen ve Eğitim Yöneticileri Kişisel Gelişim Alanı bağlamında; Kriz durumlarıyla baş etme ve krize müdahale konusunda okulumuzda atölye çalışması yapıldı. Yapılan çalışma da Kriz nedir? Nasıl Müdahale edilir? Kriz yönetim ekibi kimlerden oluşur? Krize müdahalede izlenmesi gereken yollar nelerdir? konusunda çalışmalar planlandı. Olası kriz senaryoları belirlenip öğretmenlerden krize müdahale etmenleri ve plan oluşturmaları istendi.

Öfke ve stres yönetimi konularında da tüm ögretmenlerimize ve idari personele yönelik atölye çalışması yadapıldı. Öfke nedir? Neden  Öfkeleniriz?Öfkeli insanların özellikleri nelerdir? Sağlıklı ve sağlıksız öfke arasındaki farklar nelerdir? Zayıf öfke kontrolü nedir nasıl oluşur? Öfke ile baş etme stratejileri nelerdir? Neden bazı insanların öfke yönetimleri daha zayıftır? Öfke ile baş etme yolları nelerdir? vs. konularda öğretmenler ile deneyimsel ve yaşansıtal  grup çalışması yapıldı. Aynı çalışmada stres ve stresin olumsuz etkileri stresle baş etme stratejileri, olumlu stres, olumsuz stres vs. konularda atölye çalışması yapıldı. Emegi gecen okul idaremize ve Seminer calismasinda gorev alan Rehberlik ogretmenimiz Gonul BULUT´a tesekkurlerimizi sunariz. 

Öğretmen ve Eğitim Yöneticileri Mesleki Gelişim Alanı bağlamında; Branşında Lisans üstü çalışmalar yapan Okul Müdürümüz Muhammet Ali DANIŞMAN öğretmenlerimizle bir araya gelerek hasbihal ve söyleşi gerçekleştirdi. Mesleki ve akademik tecrübe paylaşımlarında bulunarak eğitim öğretim süreçlerinde mesleki ve akademik gelişimin önemi üzerinde durdu.

28-04-201828-04-201828-04-201828-04-201828-04-201828-04-201828-04-201828-04-201828-04-201828-04-201828-04-201828-04-201828-04-201828-04-201830-04-201830-04-2018

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 28.04.2018 - Güncelleme: 21.05.2020 02:37 - Görüntülenme: 441
  Beğen | 0  kişi beğendi