T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
TRABZON / ORTAHİSAR - Aydınlıkevler İmam Hatip Ortaokulu

Eğitimde Rehberlik ve Destekleme Modeli ERDEM Projesi

Akademik Proje

Ock

İçerisinde zümre öğretmenlerimizle birlikte okulumuzda yürüttüğümüz ve başarıyla tamamladığımız Kişisel ve Mesleki Gelişim Alanı "Zümreden Zirveye Beceri Temelli Soru Yazma Projesi" nin de yer aldığı Eğitimde Rehberlik ve Destekleme Modeli (ERDEM) Projesi" Destek Programı Proje Kitabı yayımlandı.

 

Altı ana başlıkta, bin 108 proje başvurusundan hibe desteği almaya hak kazanan 137 okulumuz, planladıkları faaliyetleri başarıyla tamamladı.

Türkiye geneli 81 ilimizde, 137 okulumuzda uygulanan projelerden 25 bin 969 öğrenci, 12 bin 791 veli ve 2 bin 895 öğretmen faydalandı.

Okullarımız proje kapsamında akademik, kişisel ve mesleki gelişim, bilimsel çalışmalar, kültür ve sanat, spor ve sağlık alanlarında öğrenci, öğretmen ve veli eğitimleri, seminer ve konferanslar, okuma etkinlikleri, sosyal ve sportif yarışmalar vb. faaliyetler gerçekleştirerek öğrencilerimizin kişisel ve mesleki gelişimlerine olumlu katkıda bulundular.

Kitapta Akademik Başarının Artırılması, Kişisel ve Mesleki Gelişim, Bilimsel Çalışmalar ve Yenilikçi Fikirler, Kültür ve Sanat, Fiziksel Aktivite, Spor ve Sağlık, Toplumsal Sorumluluk ve Gönüllülük bölümleri yer alıyor.

Haz

Eğitimde Rehberlik ve Destekleme Modeli (Erdem 2021) Projesi kapsamında yürüttüğümüz "ZÜmreden Zirveye Beceri Temelli Soru Yazma Projesi" Şubat -Mart ayı maddeleri optik okuyucumuzda okutularak madde analiz sonuçlarını geçerlilik, güvenilirlik, zorluk-kolaylık, ayırt edicilik ve seçenek analizi yapılarak maddeler zümre işbirliğiyle değerlendirildi. 

Eksiklikler tekrar değerlendirilerek maddelerin yeniden düzenlenmesine geçilecektir.

Emeği geçen öğretmenlerimize teşekkürlerimizi sunarız.

 

#Erdem2021

May

Yürütümekte olduğumuz Eğitimde Rehberlik ve Destekleme Modeli (Erdem 2021) Projesi kapsamında projeye emek veren ve gayretli çalışmalarıyla öne çıkan öğretmenlerimizle birlikte kahvaltı organizasyonu düzenledik. 

Proje yürütücüsü Gönül BULUT öğretmenimize ve projeye emek veren bütün öğretmenlerimize emek ve gayretlerinden ötürü teşekkürlerimizi sunarız.

Birlik, beraberlik ve dayanışma içerisinde nice yıllar ve başarılar dileriz.

May

Eğitimde Rehberlik ve Destekleme Modeli (ERDEM 2021) Projesi kapsamında yürütülmekte olduğumuz "Zümreden Zirveye Beceri Temelli Soru Yazma Projesi" Şubat ayı soru kitapçığımızı proje kapsamında belirlediğimiz 8. sınıf öğrencilerimize pilotlama yöntemiyle uyguladık.

 

Pilotlama yöntemiyle maddelerin istatistiğini oluşturmak için maddelerin zor kolay, ayırt ediciliği (Bilenle bilmeyeni ayırt etme), maddelerin çeldiricilik düzeylerinin ölçülerek madde analizleri istatistiklerinin tutulması hedeflenmektedir.

 

#erdemprojesi

May

Eğitimde Rehberlik ve Destekleme Modeli #erdemprojesi Kapsamında yürüttüğümüz "Zümreden Zirveye Beceri Temelli Soru Yazma Projesi" Mart ayı madde ürünlerimizi alan ve dil zümre iş birliğiyle redaksiyon çalışmasıyla değerlendirdik.

Redaksiyon çalışması sonucunda sorular pilotlama yöntemiyle öğrencilerimizin akademik başarılarını ölçme amaçlı uygulanacaktır.

Emeği geçen akademik alan ve dil öğretmenlerimize teşekkürlerimizi sunarız.

 

#erdemprojesi

May

Eğitimde Rehberlik ve Destekleme Modeli (ERDEM 2021) Beceri Temelli Soru Yazma Projesi kapsamında zümre öğretmenlerimiz iş birliğiyle oluşturduğumuz Şubat Ayı Soru Kitapçığı hazırlanmıştır.

Kitapçık haline getirilen sorular proje kapsamında pilotlama yoluyla öğrencilerimize uygulanacaktır.

Emek ve gayretleri için öğretmenlerimize teşekkür eder, öğrencilerimize başarılar dileriz.

 

#ERDEM2021

@ayeviho

Mrt

Eğitimde Rehberlik ve Destekleme Modeli (Erdem 2021) Projesi kapsamında yürüttüğümüz "Zümreden Zirveye Beceri Temelli Soru Yazma Projesi" aralık ayı madde analiz sonuçlarını geçerlilik ve güvenirlilik açısından değerlendirdik.

Emeği geçen koordinatör ve branş öğretmenlerimize teşekkürlerimizi sunarız.

 

#Erdem2021

#erdemprojesi

Mrt

Eğitimde Rehberlik ve Destkeleme Modeli (Erdem 2021) Projesi kapsamında yürütmekte olduğumuz "Zümreden Zirveye Beceri Temelli Soru Yazma Projesi" kapsamında; Madde analizi gruplara uygulandıktan sonra maddelerin güçlük düzeyi, maddenin ayırt ediciliği, çeldiricilerin işlerliği yönlerinden analizi, ölçme ve değerlendirme işbirliği ile gerçekleştirildi.

Bu değerlendirme sonucunda zümrelere dönüş yapılarak eksikliklerin giderilmesi planlanmaktadır.

Emeği geçen öğretmenlerimize ve Trabzon İl MEM Ölçme ve Değerlendirme Birim Müdürü Nilgün MISAR hocamıza teşekkürlerimizi sunarız.

Mrt

Eğitimde Rehberlik ve Destekleme Modeli #erdemprojesi Kapsamında yürüttüğümüz "Zümreden Zirveye Beceri Temelli Soru Yazma Projesi" Şubat ayı madde ürünlerimizi alan ve dil zümre iş birliğiyle redaksiyon çalışmasıyla değerlendirdik.

 

Redaksiyon çalışması sonucunda sorular pilotlama yöntemiyle öğrencilerimizin akademik başarılarını ölçme amaçlı uygulanacaktır.

 

Emeği geçen akademik alan ve dil öğretmenlerimize teşekkürlerimizi sunarız.

Mrt

Eğitimde Rehberlik ve Destekleme Modeli (#Erdem2021) Projesi kapsamında yürüttüğümüz "Zümreden Zirveye Beceri Temelli Soru Yazma Projesi" Din Öğretimi Genel Müdürlüğümüzce hazırlanan tanıtım filminde yer aldı.

Emeği geçen öğretmenlerimize teşekkürlerimizi sunuyoruz.

Şbt

Eğitimde Rehberlik ve Destekleme Modeli (#Erdem2021) Projesi kapsamında yürüttüğümüz "Zümreden Zirveye Beceri Temelli Soru Yazma Projesi" aylık faaliyetlere devam ediyoruz. ,

Emeği geçen öğretmenlerimize teşekkürler...  

 

Aydinlikevler Imam Hatip Ortaokulu -Trabzon

Şbt

Eğitimde Rehberlik ve Destekleme Modeli (ERDEM 2021) Projesi kapsamında yürütülmekte olduğumuz "Zümreden Zirveye Beceri Temelli Soru Yazma Projesi" Kasım ayı soru kitapçığımızı proje kapsamında belirlediğimiz 8. sınıf öğrencilerimize pilotlama yöntemiyle uyguladık.

Pilotlama yöntemiyle maddelerin istatistiğini oluşturmak için maddelerin zor kolay, ayırt ediciliği (Bilenle bilmeyeni ayırt etme), maddelerin çeldiricilik düzeylerinin ölçülerek madde analizleri istatistiklerinin tutulması hedeflenmektedir.

 

#Erdem2021

@din_ogretimi

Ock

Eğitimde Rehberlik ve Destekleme Modeli (ERDEM 2021) Projesi kapsamında yürütülmekte olduğumuz "Zümreden Zirveye Beceri Temelli Soru Yazma Projesi" Kasım ayı soru kitapçığımızı proje kapsamında belirlediğimiz 8. sınıf öğrencilerimize pilotlama yöntemiyle uyguladık.

Pilotlama yöntemiyle maddelerin istatistiğini oluşturmak için maddelerin zor kolay, ayırt ediciliği (Bilenle bilmeyeni ayırt etme), maddelerin çeldiricilik düzeylerinin ölçülerek madde analizleri istatistiklerinin tutulması hedeflenmektedir.

Ock

 

Eğitimde Rehberlik ve Destekleme Modeli (ERDEM 2021) Projesi kapsamında yürütülmekte olduğumuz "Zümreden Zirveye Beceri Temelli Soru Yazma Projesi" Kasım ayı soru kitapçığımızı Trabzon Ölçme ve Değerlendirme Merkezi Müdürümüz Sn. Nilgün MISIR'a takdim ettik.

Sn. Müdürümüze ve emeği geçen öğretmenlerimize teşekkürlerimizi sunarız.

 

#Erdem2021

Ock

Bakanlığımız Din Öğretimi Genel Müdürlüğü Eğitimde Rehberlik ve Destekleme Modeli (Erdem 2021) Projesi kapsamında yürütmekte olduğumuz "Zümreden Zirveye Beceri Temelli Temelli Soru Yazması Projesi" Kasım ayı soru kitapçığımızı İl Milli Eğitim Müdürümüz Sn. Burak FETTAHOĞLu'na takdim ettik.

Sn. Müdürümüze bizleri kabül ve ilgisinden ötürü teşekkürlerimizi sunarız.

Prpjede eemeği geçen öğretmenlerimize de teşekkürlerimizi sunarız.    

 

#ErdemProjesi